top of page

כפתור ווטסאפ בכל מקום!

עודכן: 8 באוק׳ 2020

הווטסאפ נמצא בכל מקום ואנחנו הופכים להיות תלויים יותר ויותר באפליקציה הנחמדה הזו ששינתה לנו את החיים.

רבים מאיתנו מעדיפים לדבר בווטסאפ במקום בטלפון בהודעות טקסט או בהודעות קוליות, כך אפשר לדבר גם בזמן שאנחנו עסוקים בדבר אחר (חוץ בזמן נהיגה...), להעביר קבצים במהירות ויעילות, לינקים ועוד.


היום כבר אפשר לשים כפתור ווטסאפ בכל מקום אם זה אתר, דף נחיתה ואפילו פוסט בפייסבוק! אבל למה זה כל כך חשוב? מי שרוצה ליצור איתי קשר שיתקשר, ישלח טופס או בכל דרך אחרת, נכון? נכון. אבל אפליקציית הווטסאפ מאפשרת לנו זמינות שלא הייתה פעם, אם אני נמצאת עכשיו ברכבת או במקום רועש אעדיף לדבר עם הלקוח בווטסאפ ולא בשיחת טלפון, לפעמים זה פשוט יותר נוח וחוסך זמן יקר. וגם מצד הלקוח, אולי הוא בעבודה ולא רוצה שישמעו על מה הוא מדבר או בתור לקופת חולים ועוד אלף ואחת סיבות. בלחיצת כפתור אחת הלקוח יכול ליצור איתנו אינטרקציה מיידית מהטלפון הנייד ואפילו גם מהמחשב דבר שיכול להגביר את החשיפה משמעותית.

אם יש לך כבר חשבון עסקי אז כבר שם יש אינטרקציה ראשונית עם הלקוח, הוא יכול לראות פרטים נוספים על העסק כמו פרטי התקשרות, כתובת אתר או שעות פתיחה.


אז איך עושים את זה?

הרעיון באופן כללי הוא לייצר לינק עם מספר הטלפון שלכם, אפשר גם להוסיף הודעה שתופיע בתחילת הצ'אט. את הלינק שיצרנו נדביק כקישור על כפתור באיזו נראות שנבחר, זה יכול להיות כפתור שהוא הלוגו של ווטסאפ או כל כפתור אחר. נתחיל בווטסאפ העסקי. את התהליך אפשר לעשות רק מהנייד.

1. נכנס להגדרות הווטסאפ ונבחר בהגדרות העסק:


2. נלחץ על קישור קצר:


3. נגיע למסך הזה:

פה יש לנו שתי אפשרויות, העתקת קישור או שיתוף קישור. באמצעות השיתוף אפשר לפרסם את הלינק בפייסבוק, במייל ועוד. כשנלחץ על העתקת קישור הכתובת תישמר במכשיר ונוכל להדביק אותה בכל מקום.

שימו לב! ניתן להוסיף הודעה מובנית שמופיעה אצלכם ברגע שהלקוח שולח הודעה באמצעות הלינק, את ההודעה הלקוח יכול לערוך (רק בנייד) ואז לשלוח אותה. אבל אם הוספתם הודעה הלינק של הווטסאפ יהיה מאוד ארוך ומלא בסימנים לא מזוהים ולכן ההמלצה שלי היא לקצר את הלינק באמצעות כלי של גוגל שמיועד לכך https://goo.gl/ או באתר BITLY שנותן את אותו הפתרון https://bitly.com/ פשוט הדביקו את הלינק בשדה, ליחצו על הכפתור ותקבלו לינק קצר. אותו תפרסמו.


בווטסאפ הרגיל אין קישור שניתן להעתיק ישירות מהאפליקציה, הלינק שבו תוכלו להשתמש הוא:

רק לא לשכוח לשנות את מספר הטלפון בסוף למספר שלכם כדי שההודעות המיועדות אליכם לא יגיעו אליי :) הדביקו את הלינק באתר של גוגל שמקצר לינקים: https://goo.gl/ או https://bitly.com והנה יש לכם לינק.



אפשר להוסיף הודעה?

כן! מדובר בתוספת ללינק והוא יראה כך:

החליפו את YOURPHONE במספר הטלפון שלכם (ללא הספרה 0 בהתחלה) ואת YOURTEXT בהודעה שלכם בעברית או באנגלית והלינק ייראה כך:


טיפ של אלופים: הפלוסים בין המילים הם במקום רווחים, אם תעשו רווח הלינק יישבר ולא יראו את ההודעה בשלמותה אז בבקשה להקפיד על הפלוסים.


עוד טיפ של אלופים: למי שיש ווטסאפ עסקי עדיין יכול ורצוי שישתמש גם בלינק שציינתי פה למשתמשי הווטסאפ הרגיל. אפשר לכתוב הודעה מדוייקת לכל מסע פרסום כך שאם יש לכם כרגע יותר מקמפיין אחד אפשר לכתוב הודעה ספציפית לכל אחד מהקמפיינים ואתם תדעו מייד מאיזו מודעה הגיע הלקוח.


את הלינק אפשר להטמיע בכל המערכות, וויקס, וורדפרס, רב מסר, סמוב ודומיהם.

ובכל הרשתות החברתיות.

 

אשמח אם תספרו לי איך התרשמתם מהמאמר ואם עזר לכם ותמיד מוזמנים לפנות אליי אם יש שאלות, תהיות, בקשות או כל דבר אחר :)

אפשר לרשום תגובות בפוסט בפייסבוק או לכתוב לי לווטסאפ:

או בקיצור :) https://bit.ly/2pK8GBG


 






bottom of page