top of page

איך לבנות דף נחיתה מעולה שימשוך לקוחות?

עודכן: 24 באוג׳ 2022


דף נחיתה לעסק הוא דרך מצויינת לאיסוף לידים, ליצירת מכירות וליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת. כאשר דף הנחיתה בנוי בצורה נכונה הוא יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ואת החשיפה שלכם באמצעות הצגת הערך האמיתי של השירות או המוצר שאותו תרצו לקדם.


יש 3 סוגים עיקריים של דפי נחיתה:

  1. דף נחיתה לאיסוף לידים - למשל כשאנחנו מפרסמים מתנה דיגיטלית ומבקשים בתמורה פרטי קשר

  2. דף נחיתה מכירתי - לצורך פרסום מוצר או שירות אותו נרצה למכור

  3. דף נחיתה המשמש כמיניסייט - לא מומלץ כתחליף לאתר אינטרנט מכיוון שעלול להיות מקודם פחות טוב בגוגל


דף נחיתה לעסק קטן
דף נחיתה לעסק קטן

לכל דף נחיתה יש את המטרה שלו ולכל קמפיין פרסומי של העסק יכולה להיות מטרה שונה.

המשותף לשלושת הסוגים הוא שלשלושתם צריכה להיות השפעה על הלקוח הפוטנציאלי לגרום לו לפעול ולראות את כל יתרונות המוצר ואת הערך שהוא יקבל לארח השימוש במוצר או בשירות.

עיצוב הדף צריך להיות נקי ונעים, מותאם למוצר וכמובן מותאם למכשירים ניידים.

אספתי עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבנות את דף הנחיתה הכי טוב שאפשר!


תוכן משכנע

כדי למשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי אתם צריכים תוכן משכנע ומושך בדף הנחיתה, כזה שימשוך אותו, ידבר על הכאב והצורך שלו וישכנע אותו להשקיע המוצר או בשירות שלכם.

התוכן מורכב משלושה מרכיבים עיקריים:

  1. כותרת - הכותרת צריכה לתפוס את תשומת הלב של המבקרים באתר, היא תהיה כתובה בפונט גדול ותדבר על הכאב של הלקוח ומיד תציע פתרון לבעיה או לכאב שזה למעשה המוצר אותו אנו מציעים בדף הנחיתה. היא תהיה תמציתית, מסקרנת וממוקדת כמו דלת שתסקרן לפתוח או לא

  2. תמצית יתרונות המוצר - תיאור קצרצר של השירות או המוצר, ללא הסחות דעת מיותרות. יש לכתוב בתמצות את היתרונות עבור הלקוחות ובשפתם בכמה שורות.

  3. גוף הטקסט - אמור להסביר ולהוכיח את הערך של המוצר שלכם. אתם יכולים לעשות את זה בעזרת פסקאות, בנקודות, רשימה וכדומה. תדאגו רק שהטקסט יהיה פשוט, ישיר וקל להבנה.


קריאה לפעולה

יש להוסיף כפתור קריאה לפעולה, בשפה מקצועית CTA - Call To Action הכפתור יכול להוביל להסבר נוסף או ליתרונות המוצר ויכול להוביל לטופס ההרשמה, תלוי במיקומו בעמוד, במטרתו ובתוכן שאליו הוא מקושר.

מומלץ שהקריאה לפעולה תהיה מנוסחת בגוף ראשון כדי שהמשתמש יוכל להתחבר לפעולה. לדוגמא, במקום 'הרשמה' אפשר לרשום 'כן, גם אני רוצה את המדריך' או 'מדהים! גם אני רוצה' או אפילו 'לשלוח עכשיו'. שימו לב שיש להתאים את הכיתוב לקהל היעד ולשפה שלו.


טפסים

הטפסים בדף הנחיתה צריכים להיות כמה שיותר פשוטים עבור המשתמש ולא ארוכים ומייגעים. טופס ארוך מידי עלול להוביל לנטישת הלקוח. גם פה מומלץ להיות קצת יותר יצירתיים בכיתוב שעל כפתור הטופס שוב, בהתאם לקהל היעד ולשפה שבה הוא משתמש.


הוכחה חברתית - המלצות

רצוי לשלב הוכחה חברתית לכך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר או השירות שלכם. מומלץ לשלב בהמלצות מספרים, נסיון, המלצות, סקרים, דירוגים וכד' ואם אפשר מומלץ להוסיף תמונה של הממליץ או הממליצה.

 

לסיכום,

קשה מאוד להגיע ללקוחות חדשים בעיקר אם אין לעסק דפי נחיתה חזקים המדברים אל הקהל שלכם. דפי הנחיתה צריכים לסקרן את הלוקח הפוטנציאלי ולעודד אותו לרכישה או בהשארת פרטים ולשכנע אותו שזה הפיתרון הטוב ביותר עבורו. דפי נחיתה טובים למוצרים שונים (שימו לב - דף נחיתה לכל מוצר)יקחו את העסק שלב אחד קדימה.

 

לשיחת ייעוץ של חצי שעה חינם צרו קשר ב 054-2214488 או בווטסאפ קליק פה ונדבר


נהנית? כדאי להעביר את זה הלאה 🡣 🡣 🡣

bottom of page