top of page

10 מאגרי תמונות חינמיים הטובים ביותר לשידרוג העיצוב

עודכן: 24 באוג׳ 2022

עד לפני כמה שנים לא היה ניתן למצוא בכלל תמונות איכותיות חינמיות שניתן להשתמש בהן בעיצובים לפרסום העסק ובכלל. היום כבר אפשר ללכת לאיבוד בכל מאגרי התמונות שמציעים תמונות ו/או איורים בחינם, בחלקם מומלץ לתת קרדיט ליוצר, בחלקם חובה לתת קרדיט... כדי להוריד תמונה לצורך פירסומי אנחנו צריכים לדעת מה התנאים כדי להמנע מטעויות וחלילה מתביעות, התנאים לשימוש בתמונה באתר אינטרנט שונים מהתנאים לשימוש באותה תמונה לצורך דפוס.

 

לפני שנתחיל חשוב מאוד להבהיר, לפני שמורידים תמונות או איורים יש לוודא תמיד מה רשיון השימוש שלהן – האם הן מותרות לשימוש מסחרי, האם הן מותרות לדפוס וכד'. התנאים יכולים להשתנות בכל עת לכן מומלץ לבדוק ולשים לב לתנאי השימוש לפני הורדת התמונה.


 

אז בואו נעשה קצת סדר, ליקטנו כמה אתרים שווים לשימושכם.


מאגר עצום של תמונות, איורים, אייקונים ואפילו וידאו. שימו לב שמתחת לכפתור ההורדה של כל קובץ מצויין אם אפשר לעשות שימוש מסחרי בקובץ, אם צריך לתת קרדיט או מה סוג הרשיון.


מאגר תמונות אותנטיות של צלמת מוכשרת שהיא גם מעצבת גרפית. התמונות לא רק שלה אלא גם של צלמים נוספים מרחבי העולם, התמונות מהאתר מופיעות באתרים מפורסמים כמו ה BBC, FORBES ועוד. לא נדרש לתת קרדיט אבל היא מבקשת ממש יפה שיתוף ברשתות החברתיות ואפשר לעבד את התמונות איך שרוצים, לעשות שימוש מסחרי ועוד.



דבר מגניב נוסף באתר, בדף של כל תמונה מפורטת פלטת הצבעים שלה ואפילו ניתן להוריד את הפלטה, ככה זה נראה ->







אוכל! כולנו אוהבים אוכל והמאגר הזה בהחלט עושה חשק לאכול! מאגר תמונות חינמי עם תמונות מדהימות של כל מה שקשור לעולם הקולינריה, האפייה, הבישול. אזהרה - לא להכנס רעבים ;)


מאגר עצום של תמונות בלבד. המאגר מחולק לפי נושאים ואחת הקטגוריות המעניינות היא טקסטורות ופטרנים שיכולים לשמש כרקעים לעיצוב שלכם ועוד.


מאגר תמונות מקסימות של מספר צלמים מאוד מוכשרים. את התמונות אפשר להפיץ, לערוך ולשתף וגם לעשות שימוש מסחרי. מומלץ לתת קרדיט אבל לא חובה.



מאגר תמונות איכותיות ביותר, מגוון רחב של נושאים אין צורך לתת קרדיט אבל מומלץ כן לתת. שימו לב, לפני שלוחצים על כפתור ההורדה אפשר לבחור את גודל התמונה אם לא בוחרים את הגודל התמונה יורדת לפי גודל ברירת המחדל. בתפריט העליון ב explore אפשר לראות אוספים שונים ומעניינים, בהחלט ניתן לקבל שם השראה בהרבה נושאים מגוונים.


באתר הזה תוכלו למצוא בעיקר תמונות אווירה ו lifestyle שיכולות להשתלב בעיצוב בצורה נפלאה. בכל הורדה אפשר לשתף את התמונה וגם לתרום תרומה לאתר אם אתם ממש רוצים :)

בחלק מהתמונות יש כפתור שמוביל לתמונות נוספות באותה הסדרה או תמונות דומות, מה שיכול מאוד להועיל בחיפוש תמונה למטרה ממוקדת.



אין פה מגוון רחב של תמונות מכיוון שכל התמונות צולמו על ידי אותו הצלם אבל כל התמונות ברמה גבוהה ומאוד מיוחדות. הצלם לא דורש קרדיט על ההורדות אבל מציין שאם רוצים כמובן אפשר לתת.


התוכנה הזו מאוד מוכרת בעיקר לבעלי עסקים שמעצבים באופן עצמאי, canva היא תוכנה אינטרנטית לעריכת תמונות וכאן היא מציעה מאגר תמונות חינמיות להורדה ללא תשלום לשימוש חופשי וללא מתן קרדיט ליוצר.

לאחר שמצאת את התמונה המבוקשת אפשר להכנס ישירות ל canva ולערוך אותה שם מבלי להוריד אותה למחשב. בדף של כל תמונה יש מתחת לכפתור ה download לינק לעריכה - Use in a design שמעביר לcanva.





ולסיום, אתר ברמה אחרת. מגוון רחב מאוד של תמונות מקצועיות ואיורים מדהימים ואפילו עיצובים מוכנים. אל תתבלבלו עם שם האתר, התמונות והאיורים פה אמנם חינמים - אבל יש לתת קרדיט בכל פעם שעושים שימוש בתמונה, אחרת תוכלו להיות חשופים לתביעות. ניתן לעשות מנוי ואז אפשר להוריד תמונות ללא צורך בקרדיט וגם אפשר להוריד תמונות ואיורי פרימיום, מה שלא ניתן בגרסא החינמית.



 

לשיחת ייעוץ של חצי שעה חינם צרו קשר ב 054-2214488

או בווטסאפ קליק פה ונדבר

נהנית? כדאי להעביר את זה הלאה

🡣 🡣 🡣

bottom of page